Monday, February 17, 2014

Status: Graduated.

Assalamualaikum wahai dunia blogger yang telah lama
ku pinggirkan. jadi lepas result last semester dah keluar,
secara resminya aku dah grad ! dengan kadar GPA
dan CGPA yang boleh lah boleh nak bangga sikit
sebagai budak pemalas masa sem satu dulu.
Masa sem satu je okay :P

Jadi, jangan ingat dah habis diploma hidup kau senang!
ini baru first step tau baru kau tahu masa ni langit
tinggi ke rendah. Naik melecet kaki aku cari kerja
bukannya ramai nak fresh graduate yang tak ada
pengalaman macam aku ni. dua orang geng aku dah
dapat kerja. 

Tak besar mana pun malaysia ni bila uqbah dapat
kerja dekat senawang. haha kat sini aje rezeki kau
bah. fira kerja dekat damansara tak silap. happy
untuk kawan-kawan tapi dalam masa yang sama 
risau. aku bila lagi?

Doakan lah aku ni cepat cepat dapat kerja. Dah penat
nak tanam anggur yang tak berbuah-buah dekat rumah.
Aku doakan jugak supaya semua kawan2 Unisel yang 
tengah berusaha cari kerja tu dapat kerja cepat-cepat.
Jumpa masa convo nanti korang!


No comments: